Volná místa

Asistent/ka prodeje 

 

Co vás čeká

Pro naši prodejnu Kartell v Revoluční ulici hledáme novou kolegyni či kolegu. Vaší pracovní náplní bude komplexní podpora store managera a retail prodej. Jedná se o práci na plný úvazek.

 

Náplň práce

- retail prodej, komunikace s klienty, představení sortimentu

- komplexní péče o prodejnu, udržování a spolupodílení se na vzhledu, displeji a provozu

- tvorba objednávek, cenových nabídek, přímý prodej v systému abra

- pomoc při marketingových akcích

- zajišťování vnitrostátních přeprav objednávek ke klientům

- aktivní rozvoj, znalost sortimentu Kartell

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- středoškolské vzdělání administrativního, všeobecného, technického nebo obchodního zaměření

- otevřenost, ochota na sobě pracovat, týmovost, proklientská orientace, aktivní a pozitivní přístup ke klientovi

- komunikativní a otevřená osobnost, pozitivní přístup a úsměv

- samostatnost, pečlivost a zodpovědnost

- aktivní znalost AJ slovem i písmem

- znalost MS Office

- „mindset“: designový nadšenec

 

Co vám můžeme nabídnout

- komfortní fixní plat + atraktivní odměnu v závislosti na prodeji + placené přesčasy (v případě služby v sobotu)

- pracovní doba po – pá 9:30 – 18:00, 1 – 2 soboty v měsíci 10:00 – 15:00

- možnost penzijního připojištění

- 3 „sick days“

- 3 – 5 dnů mimořádných dnů dovolené za rok

- Multisport karta

- finanční příspěvek na osobní profesní rozvoj

- práci v krásném prostředí prodejny Kartell v Revoluční 14

- profesní růst a motivaci

 

V případě zájmu kontaktujte Roberta Fraňka, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.